
На початку лютого чорноморський фрахтовий ринок залишався відносно стабільним, хоча нових замовлень на перевезення зернових було небагато. Попит на судна залишається низьким, особливо у сегменті панамаксів, де ставки продовжують падати…
На початку лютого чорноморський фрахтовий ринок залишався відносно стабільним, хоча нових замовлень на перевезення зернових було небагато. Попит на судна залишається низьким, особливо у сегменті панамаксів, де ставки продовжують падати…
Процес адаптації співробітників у Porta Maris Logistics — це справжня подорож, яка допомагає новачкам відчути себе частиною команди вже з перших днів. Ось як це відбувається: 1️⃣ Перший день Ми…
Нещодавно ми організували перевезення кабін та запчастин для фур в Африку, використовуючи Open Top контейнери. Це оптимальний варіант для негабаритних вантажів, які не уміщаються в стандартні контейнери. Що таке Open…
Ситуація навколо Суецького каналу залишається напруженою. Наразі йдуть перемовини, щоб відновити його роботу, але реальне покращення транзиту та можливе зниження ставок ми побачимо не раніше, ніж через півроку. 🔹 Після…
Що трапилося? Під час морського транзиту 1 з 150 контейнерів із замороженою куркою розморозився. Через 90 днів у дорозі вантаж прибув у порт із серйозними пошкодженнями: – Продукція була потікшою;…
Ми не просто логістичний оператор, а стратегічний партнер у сфері міжнародних перевезень. Ми розповідаємо про актуальні тренди ринку, ділимося експертною аналітикою та практичними кейсами.
Відкрийте для себе ефективні логістичні рішення, які відповідають вашим потребам.